Fredag

Idag skulle jag åka till Park Inn och skriva papper eftersom jag ska börja jobba där, men så kommer det ju fram när jag var där att chefen var sjuk, så var ju helt onördigt att jag åkte dit ..   :S
så då åkte jag hem igen och somna om, skönt det :)
men ska iväg och jobba imån iaf, 07-12 sen funderar jag på att kika på lite julklappar. är väl dags att börja?

och sen kan jag ju bara säga FAAAAAAAAAAAAN att robin åkte ur idol, känns ju värdelöst att gå på finalen nu tkr jag :S
men men är ju som det är det..
Man kan ju alltid hoppas att han är där ändå ;D haha

Sen händer det väl inte mycket i helgen, ska bara ta det lungt eftersom jag ska jobba imån och på söndag, och på söndag ska jag åka hem och jobba lite med sen är det ju bara att ta tåget samma dag så man kommer i tid till praktiken då man börjar 6 på morgonen, känns ju ganska värdelöst det. haha men ska ändå bli kul, ska vara på frukosten då med :)

men nu kallar duschen ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0