Sjukan^^

Idag fick man skippa praktiken : / och åka hem till sandviken för att hälsa på, på sjukhuset :S
Så vela dom att jag skulle ta blodprov och skit, haha det ända jag sa då var :
- JAG VÄGRAR!
Finns inte en chans att jag ska ta några blodprover! usch :S
Sen vela dom röntga njurarna med och då lär man ju också ta en kanyl i armen, och det finns ju inte en chans att jag går med på det, så, så blev det inte heller. HAHA
men fick nytt penicillin iaf, så kan ju hoppas att det hjälper ;)

Känns tråkigt att man skulle bli så sjuk nu när det är praktik, kommer väl bli en massa skit då med skolan :S
Är ju i frukosten nu på Scandic, och det är ju kul :) Så känns ju inge vidare att man ska missa så mkt nu.

usch usch, får hoppas att det inte blir nå skit med njurarna bara för då kommer man ju känna sig ganska dum sen ;S
men ajja, då är det ju som det är, men det tror jag inte kommer hända :P ( HOPPAAAAS)

Sitter för den delen på tåget nu med, på väg tillbaks till Uppis. :) Skönt att komma hem sen, ta en dusch och somna ;)
Sen börjar man ju 6 imån med, uscha.!

Puss

Kommentarer
Postat av: your god

TAGGA MASKERADEN!! :D:D

OCH SEN NYÅR!!!! WHAT THE FUCK!! VI LEVER LIVET LIKE HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU SKULLE INTE KLARA DIG EN DAG UTAN MIG! HÖHÖHÖH

FAN VAD VI SKA SUPA !!!!!!!! ;D

2008-12-15 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0