21/2

Heeej.
Nu sitter jag här hemma hos Robin, Ska ringa josse snart med, han inte prata innan jag skulle åka hiiiit :P

Var och hälsade på Josses skola idag igen. :) Finns inte mycket annat att göra här i Sandviken när alla går i skolan. Är inte så kul att vara inne hela dagarna med. :P :S

Imån blir det Valbo och solning på förmiddan med Josse och Sofie. Ska bli kul men tuvärr är jag ganska pank :S :P Men skadar aldrig att strorsa runt ;)..
Sen ska jag förbi mamma och jobba lite,
och på kvällen blir det skoldansen med flickorna :).. Ska bli kul det. Hoppas jag. Men det brukar det alltid bli så  är inte orolig precis. Ska bli kul och träffa Madde med, var ju ett tag sen :/ . : )

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0