24/2-08

Idag vaknade jag upp med min lilla älskling :) .. Mys mys,
Har inte gjort så mycket idag, åkte hem med klart ve 10 bussen eftersom Robin jobbar. Sen ska jag till sjukhuset lite senare. :/ usch..
Sen kommer det lite släktingar för Cassi fyller år den 28 feb. Ska fira henne i förskott hos mamma efetrsom det är "pappa vecka" nästa vecka :P

I Fredags var det party, :D Hade riktigt kuuul. Träffade massa glada folk. men kanske vart för mycket dricka? :S.. Var kanske inte så smart att äta pencilin  och dricka. ? Men men, jag hade kul iaf.. Kom hem 4 på morgonen typ. Sen dagen efter när jag letade efter min plånbok kom jag på att jag gav den till Mathilda igår, eftersom jag inte hade en väska. Så kom hon med den då, som tur var :) .. haha
Sen kom det några och hälsade på som vi köpte katten av, var dom drygaste männikor jag träffat på läääääänge! Allt i deras liv kretsade runt den dära katten :S :P haha. no life ;)

Sen efter dom åkt vågade Robin komma och visa trynet med ;D haha. Så vi åkte och handlade Gooodis . Sen var vi till Helene och Jois och tittade på "Mellis" med dom och pappa och Mian, :) Men var inte mycket bra låtar. Var väl BWO som var hyffsade. Men inte mkt mer.. Blir bara dåligare och dåligare för varje år. :P

Sen åkte vi hem till mig och sen vidar till Robin. Sen slocknade vi :)

USCH VILL IIIINTE TILL SJUKAN :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0