On my way to Robin.

Nu ska jag vidare till min lilla favorit. Ska bli massa mys, men känns lite konstigt eftersom jag tjatade till mig att få komma, eftersom han vela plugga ( för en gångsskull) men man lär ju utnyttja lite att han har svårt att säga nej till sånt ;D haha.

Hoppas det blir riktigt mysigt nu iaf, är sjukt myssugen ;D

Även att jag och Cassi ( syster) vart sjukt glassugen och så hör vi glassbilen, och då var det ungefär "försten ut" sen så köpte vi ett varsit glasspaket ( vi är lika tjocka som vi låter) och mummsa, men vi har ju inte ätit upp alla nu. Funderar på att ta med på bussen. hahah nejdå. men det skulle vara gott (I) :P

Imån är det även bakning som gäller, pappa fyller på onsdag så då ska jag och Cassi baka tårta åt honom .  :) Gott & Billigt haha :)

Även att Cassi lyckades kalla glassgubben för Tequila, när hon menade katten som hon hade innenför jackan. ( som han inte såg) så kan kollade bara snett på henne och undra vad hon höll på med, en 13åring som gapar efter tequila när han säljer glass . hahaha.

Sov gott! för det kommer jag att göra med min hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0