Sportlov - måndag

Idag vaknade jag upp hemma hos Robin. :) Han skulle ju till skolan ( är så kul att alla har sportlov veckan efter mig)
så jag lära gå upp i tid jag med. Så stod vi och väntade på bussen, och med min vanliga tur, så dök den bussen självklart aldrig upp :S Så  jag ringde till x-trafik och så skickade dom en taxi. (Men jag fick ju bara vänta i 40 min, suck). Sen är ju jag så duktig på att ljuga med, jag lånade Robins busskort så jag slapp betala. Så frågar taxichaffisen :
- Bor du i torsåker?
- Nej, men jag har gjort ( ljuger jag)
- Jaha! Vart bodde du då?
- I Rönningen ( är enda namnet jag vet)
- Jaha!, men där känner jag några som bor, Ullrika och Timo. ( Robins föräldrar)
- Jaha.. ? ( Var kanske dumt att ljuga endå?)
Som tur var bad han aldrig om att titta på busskortet !. Usch vad pinsamt det blev då, även att han kände dom bra eftersom hans fru vart dagmamma åt Robin och Dennis när dom var små.. :P hahaha. Jag lyckas alltid med något :S ;D

Sen har jag varit hos tandläkaren och bitit i trolldeg, (smakade det som) så nu ska jag få en tuggleksak att sova med om två veckor. Kuuul :P
Sen var jag hos farmor och åt köttbullar :D Mumms !
Efter det var det sjukan som gällde, men det gick oväntat bra endå, trots att mamma inte var med . hahah. Min lilla sjukhusskräck satt inte fart iaf ;).


Kommentarer
Postat av: josefine

hahah men gud! lär ha varit första gången du inte sprang i väg och grinade på sjukan? ;)

2008-02-18 @ 17:25:50
URL: http://josefinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0