.................................................................................

Hejsan,
Nu sitter jag hemma hos Robin och väntar på att han ska komma hem från sitt sommarjobb :P
Har jätte tråkigt eftersom det inte är mnågot bra på Tv och så har jag bara vart inne sen jag vakna, det vill säga kl 9 typ. Vilket var ovanligt tidigt för annars brukar jag vakna runt 12 typ. :P

Sitter och kollar på MTV samtidigt som jag snokar runt på nätet. Sen har jag försökt göra om bloggen men kom ingenstans eftersom jag är kass på det och fattar ingenting av alla kodmallar man ska använda sig av.
Josse ska hjälpa mig någon annan gång så den kanske kan se lite bättre ut iaf :P It Look like SHIT !
hahah


Jaa, Nu behöver jag ju bara vänta till halv 5. Tänk vad tiden går fort, NOT!
 Även att jag är så snäll och väntar med.
Men blir väl att gå ut och ta en prommis eller något snart. Börjar bli välldigt rastlös kan jag tala om för er ! :P

Men ska väl kolla om det finns något annat roligt man kan hitta på nu då, är ju inte direkt så jag kan gå ut och träffa någon här heller :P :S
Så är lite segt men får sitta här och prata för mig själv ett tag till.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0