:)

Nu sitter jag fortfarande här och väntar på Robin .. Börjar bli jätte segt nu men han kommer ju snart som tur är :) 20 min kanske om jag har tur. Och då kanske vi ska ( om jag får min vilja fram) åka och handla mat och kanske åka till Malmjärn och ta ett kvällsdopp? :P Det skulle vara lite roligt tycker jag nu när jag vart inne hela dagen.. Så känns inte så jätte kul att fortsätta dagen med att vara inne. :S
Men han är väl för trött för att gå ut säkert så kommer nog bli inne lite mera av den här dagen.. :(
 
          
Sen ska jag kolla på lite mera Michael Jackson vidor tänkte jag. Synd att jag inte fattar hur jag ska få upp en vidio för då hade ni kunnat fått se en riktigt bra, men här är länken om ni vill kolla ;D http://www.youtube.com/watch?v=2GQgaIcKQuc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0