3 Mars! Helgen (1/3-2/3)

I fredags var jag med Jossa och festa :). var kul, hemma hos mig.. Sen missade vi bussen två gånger när vi skulle ner på stan. Lyckat! Sen när vi äntligen kom med bussen så hamnade vi på resecentrum. :S aha?. och då så bytte den till 11, så då kom vi på att vi var på väg till Östanbyn., Vilket var åt helt fel håll! för vi skulle till stensätra. Så vi hoppade av och börja traska. Och så när vi gick till sjukhuset. Så kommer bussen. :D haha. så då åkte vi sista biten. 

Så gick vi hem till Emma, men där var det typ inge folk, så jag hade inte så jätte kul .. :S Så jag ringde till Robin, för jag orade inte gå hem. så då kom han och hämtade mig och Jossa. :) så då slapp vi gå iaf. Så då åkte vi hem och myste. :)

image9

Sen i lördags var jag med min lilla babe. :) Vi var ju själv hemma hos mig så vi åkte jag handlade mat, sen lagade vi mat., logiskt ? :D  Och efter det var vi hem till pappa och tittade på melodifestivalen. Men som vanligt var det inga som var riktigt bra. Tkr jag .. :P 
Sen hem till min mamma igen då, och så gick vi och la oss i sängen och myste och prata lite :).. 
OCH JAG SKA PÅ BAAAAAALEN MED BABE ;D haha :)

Sen mitt i natten skulle robins mamma ha skjuts, så vi åkte och hämtade henne och så åkte vi till t-åker. Robins hem"stad" :P
Sen sussade vi sött . :)


Nu för tillfället är jag i skolan :/ Inte så himla roligt. min eftermiddag är väl inte så kul heller, 
Ska handla mat, dansa, (vilket är kul), sen ska jag till Veronica och färja hennes hår. men känns inte kul alls att gå och handla :S .. 

puss. 

Kommentarer
Postat av: den du älskar mest av allt på jorden! ;) haha

VI ÄR SÅ JÄVLA SNYGGA!! ;)

2008-03-03 @ 18:40:11
URL: http://josefinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0