Lördags, 8/3

Hejsan. 
Helgen var toppen .=) 
Var med min prins ;D hah. Han kom till mig först i fredags så vi hade bara mys mys då. 

LÖRDAG

Det var då det  var dom roligast. Men kanske inte på förmiddagen för då åkte robin ifrån mig och gjortde nått med mathias. Sen kom han så åkte vi hem till han oh så följde therrorese med :) haha 
Så hon och jag började göra oss iordning så kom vi på att båda hade tagit med exakt samma topp! Ajjajjajj! :P haha
Så vi fick se likadana ut :P haha. 
Men vi hade ju kul endå. Sen åkte vi till Torsåker "centrum" och mötte robins kompisar och tog bussen till Hofors :P Så åkte vi till nått konstigt ställe och förfesta, Kommer inte ihåg vad det heter:P.. Sen var det folkan :) Var väl helt okej. 
Men efter therese åkt vart det inte lika roligt bara massa strul :S .,

Men nu börjar jag min lektion. 
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0