11/5 Söndag

Nu skriver jag för andra gången idag.. Men har inget bättre för mig ändå . haha. Det vart igen lägenhet iaf. Jag tyckte inte om den speciellt mycket så då bor jag hälldre kvar här ett tag till. Det var en källarvåning med de minsta rummen jag någonsin sett tror jag. haha. Sen var det jätte mörkt där inne och fanns nästan inga fönster. Så känndes som att det inte var något för mig. Så då följde pappa med hit i onördan. haha. men var skönt att så skjuts iaf :D .. Men känndes lite taskigt med. Men han skulle ändå hämta Mian på arlanda så det var väl okej ändå hoppas jag .

mitt rum Så jag ska bo kvar i detta bomb ner slag ett tag till ;D Men flyttar ju ändå till Skolsken nästa år ( ett annat elevhem), så skabli kul det med. Men hoppas ändå att jag ska hitta en annan lägenhet till nästa år, med fönster! Mycket viktigt. haha. Men jag trivs ju ändå bra här som det är, för utom att tillsyn är på en om disk och städning. Men men. Det blir nog bra, dom kommer ju inte lika ofta till skolsken så slipper dom ganska mycket nästa år :D

Även att Robin åkt på studentkryssning idag, känns lite jobbigt men men. Han kommer ju hem imån. Sen har det ju vart massa tressel mellan oss nu med, är väl därför det känns lite tungt.. Men jag hoppas allt ska lösa sig och sånt.

Får se vad man ska hitta på den här veckan då. Hoppas att det ska hända något roligt iaf. Men det visar sig med veckans gång.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0