Måndagskväll :)

Idag efter skolan gick jag och Isabelle ut och rökte vattenpipa :) Jag köpte ju en egen nu igår ;). Så vi satt ute i parken utan för oss och myste :) Sen kom David till oss så vi satt där och snacka lite och så, sen lyckades ju jag välta pipan med så den brände hål i filten med :P :S men men. Sen tog vi en liten prommis till någon farm i närheten och kollade på kossor och får :P är lite roligt att det finns sånna här :) Bor ju ändå nära stan så.. image39 Visst är dom söta ? :D
Sen knäppte David massa mys bilder med. :)
 Tyckte dom var ganska fina iaf :) Lite sommar bilder.

image44

Här är Isabelle och David på farmen. :D  Syns inte så mycket av farmen men var mysigt. Så hade dom lamm och getter med. haha. Jätte gosiga ;D Så söta :P haha

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-05-27 @ 22:37:59
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0