Robin bjussar mat :D

Idag var jag och Robin ut och åt i Gävle när jag kom hem :).. Mysmys det. var på churt street och åt . GÖTT!
Vi fick bor ganska snabbt iaf så det var ju tur det. Annars kan man få vänta bra länge, men typ en halv timma fick vi vänta . Så det var väl lagom. 
Sen satt vi först och smaskade på dollar chips. :D Så himla gott! Och när vi fick in vår mat vart det ännu bätte, kött med potatisklyftor och massa dipp och grejjer. Så himla gott, gott, gott! :D haha. 

Men vi var inte där så länge, max 2 timmar kanske. och vad mätt jag blev. magen stod ju rakt ut. haha. 

tuvärr har man ju inga bilder att lägga ut heller. haha. 


( Nu skriver ju jag det här efter så är inte rätt datum, ) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0