Stockholm, igår, idag ;D

I förr går var jag i stockholm med klassen. :) var och kolla på silja line båtarna. haha. var väl ganska kul. Stannade kvar i stan sen och så gick jag först och strosade runt med Tamara. Sen kom Danne och mötte mig på plattan så då var vi och gick runt i stan ett tag. Åt mat och sånt :D haha. Kul hade jag iaf ;).. 

Sen tog vi tåget till honom så var vi hem till han då. haha. Kollade typ på film och satt och prata massa och sånt :) . 

Och så är det ju jag med min vanliga tur. haha. Jag missade bussen. Kul?! Så jag fick ta den som gick en timma senare. Så jag var i Uppsala halv 1 så var hemma kanske runt 1. haha. Kul?. Så ska man upp til skolan med sen. Hur trött som hellst var jag. Sov kanske 4 timmar eller nått. 

Igår:
igår hände inget speciellt heller. Var på elevhemmet hela dagen typ och bråkade med Robin. Känns ju kul?.. 
Så hoppas allt löser sig nu då, annars vet jag inte vad som kommer hända. 
Somnade kanske runt 1 igår med så nu är jag riktigt trött! Inatt ska jag somna tidigt iaf. Hoppas jag .. 

Och idag ska jag bara städa elevhemmet, och så kanske träffa Isabelle. Sen ska jag väl packa ihop lite saker och sånt med. 
haha. Inget speciell. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0