Chokladmys med Josse :)

I söndags var man ute med Josse och åt sen var vi och tog en "take away choklad" haha. så tog vi en promenad hem i spöregnet :S det var inget att rekomendera faktiskt, och speciellt inte med typskor! haha

Sen i söndags var jag även ute och övningskörde med mamma och Peter. :) gick bra faktiskt. Förutom när jag skulle backa och mamma satt och vrålade i baksätet. haha. Sen gick det inte så bra med parkeringarna. XD hamnade mitt i 2 rutor typ, haha. men annars funkade det ;)..

Sen imåndags åkte jag med Josses dady till Uppsala :) Så då fick jag skjutts på morgonen, fick gå upp 05.40! Fatta så trött jag var! haha. Men var ändå skönt så fick jag en ostressad söndag för en gång skull. :)

Sen har jag praktik på lördag med, Park Inn, så då blir jag i Uppsala i helgen troligtvis, känns både skönt och tråkigt, vill hem och träffa Pumorna, och hjärtat :)


Kommentarer
Postat av: josééééééé

höhö jag hoppas jag räknar till hjärtat ;) HÖHÖÖÖ!!! och inte en viss torsåker bo! hahahha nejdå ;D;D

2008-11-12 @ 11:17:29
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0