Gränby Kaos!

Idag har det inte hänt mycket mera än att jag var till Gränby med Isabelle. Och var ett sånt kaos!, var så himla mycket folk så gick inte ens att komma fram, jobbigt var det! Var tydligen invigning idag, som det skulle vart imån. haha.



Så här såg det ut i stortsätt i hela köpcantret. Står folk och köar för att komma upp i rulltrappan! helt sjukt jobbigt var det.

Sen lär jag ju bara berätta vad jag lyckades med idag på praktiken,
jag håller på julpyntar och slår in paket som jag ska lägga under granen i lobbyn.
Så smart som jag är så lägger jag ju pappret över ljusen på bordet, och så tar det eld, kul ?
Var ju lagomt pinsamt kan jag säga iaf! hahahah
Luktade bränt i hela receptionen. Usch :P


Och imån börjar man ju 7 så nu är det Natti Natti .

Puss!




och så här kan man se ut om man heter Isabelle och leker med partybloss! haha.


Kommentarer
Postat av: isabelle

hahah men du !

2008-12-02 @ 21:43:47
URL: http://isabellelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0