Måndag

Idag har det inte hänt mycket sen jag kom hem .. Legat inne medans snöstormen yr utanför.
Usch, gillar inte alls det här vädret, hemskt med snö. Kallt och jobbigt att vara ute bara, och varför ska jag lyckas hamna på den platsen i sverige där det är som mest kaos?

Massa bussar, tåg och bilar som inte kom ut idag för det var insnöat allt!
Så blir ju att gå imån igen för annars kommer man väl inte fram ens en gång.. Känns ju inte alls så kul lär jag säga, men har iaf sovmorgon till 3 och jobbar till 9 imån, så kommer ju börja bli mörkt tyå när man vart d'r i en timme och kolsvart när man ska hem, känns ju inte alls så kul..

Men idag på Scandic var det ganska kul iaf, stod i receptionen och checkade ut gäster och tog emot några nya, sen så svarade jag i växeln och hade hant om shoppen. låter tråkigare än vad det är :P
Undrar när man får besök av lärnarna med då, haha.

Mitt schema för veckan:
Tisdag - 15.00 - 21.00
Onsdag - 10.00 - 16.00
Torsdag - 07.00 - 14.00
Fredag - 07.00 - 14.00

Jobbigt att komma upp de sista dagarna för lär gå hemmifrån typ 6.. Så går upp typ 5 på morgonen, hemskt!!



Saknar dig nu älskling!!

Kommentarer
Postat av: josssssss

stackars dig då baaaby!

men var det den snyggaste bilden du kunde hitta eller?!?! HAHA FY FAN!

2008-11-25 @ 20:14:51
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0