Pinsam,pinsam, pinsam :P haha

Idag när jag skulle cykla till skolan så lyckades ju jag igen med en cykelolycka. haha

Jag cyklar i en backe typ, så ramlar mitt  cykellås av pakethållaren, så jag ska kliva av och ta upp låset, så jag kliver av i farten och glider på backen och ramlar över cykeln :P hahha. Så kommer det en kille från skolan och går precis bredvid.
haha,
sen har jag och Josse gjort en tävling med, den som ramlar mest bjuder den andra på en fika när vinern är slut ;).
Men hon kommer ju förlora :D haha

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö tror du ja, klant!

2008-11-07 @ 16:38:03
Postat av: Malin Sundberg

haha :) kika in min blogg vettja! :)

2008-11-09 @ 22:47:30
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0