Torsdag&Fredag

nu skriver jag lite io efter hand men ändå.

I torsdags var det min födelsedag :D så jag tillbringade kvällen med Natha, Hanna, Eve och Isabelle :)
Så dom kom hem till mig och fikade lite och så :) mysmys,

Fredag.

I fredags fick jag skjuts ifrån Uppsala av Josses pappa :) haha, så kom hem lite tidigare med, skönt det, och hade turen att få sluta tidigare från praktiken med, :) Så det var skönt det. :D
Då var det ju typ raka spåret till Miciz för hon fyllde ju i Tisdags, så grattis på dig med :P
Så när vi kommer dit så öppnar mamma och peter dörren och börjar sjunga "Ja må hon leva...." Och så kommer André och säger : - Hon är inte hemma. hahah,.
Så vi började fira utan att hon var hemma, :P
Men hon kom ju sen iaf,

Och jag drog vidare till Josse och fixade ett kollage till miciz som vi gav henne i lördags . haha
Riktigt snyggt blev det :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0