The dream

Inatt hade jag konstigaste drömmen. About Michael ;)

Han var på Ikea och hade en spelning. Så står jag utanför med min syster för jag vill inte gå in för jag är rädd att svimma och missa allt. Men så drar Cassi in mig iaf och jag gråter och skriker och är helt skakis i kroppen. Så står Cassi och tar en massa kort åt mig. Det roliga var ju att det var fler folk som var där men dom satt och fika och åt som att det inte var någon stor grej.

Och nu kommer det bästa!

Han hoppar ner från scenen och går fram till mig, kramar om mig och ger mig en kyss! AAAAAAAHHHHHHHHHH!

Det sjuka är att nu börjar det här gå över styr. Igår hade jag även tvångstanke om att jag lära sätta på mig Michael Jackson - tshiten och gå till skolan med den. Jag gillar ju inte att gå runt med sånna t-shitar så mycket, men jag mådde rikigt dåligt när jag vara på väg ut genom dörren utan att ha satt på mig den..

Josse ska lägga in mig på Psyk säger hon. haha

Men jag vart riktigt besviken när jag vakna och fick se att Michael inte var där :( ..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0