Helgen Lördag

Lördag:
då var jag hem till Isabelle och hade massa mys med Maria, Daria, Linn, Johan, Daniel och självklart Isabelle. :)
Vi myste och kollade på film och tog det lugnt, bullade med en massa chips och godis med :D

Sen skulle jag ner på stan och möta Jonathan och gå från Västanbyn var ju ingen hitt.. :S Som tur var fick jag tag i en gratis taxi, hur skönt som hellst! Hade jag fått gått hade det ju tagit år och dagar och jag hade säkert gått vilse på cuppen :P

Men men, Var kul att träffa Jonathan iaf, var ju ett tag sen :)

puss

Kommentarer
Postat av: jossssssss

woohhooo ;)

och vem är jonathan då, gullet? ;)

PUSS<3

2008-09-23 @ 12:44:33
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0