Helgen

Fredag:
då åkte jag hem till sandviken och parta med sandviksbrudarna :) var riktigt kul. var först med Madde i Norrsätra och sen kom Josse och dom, :) Sen gick vi ner på stan till Simon där jag även stötte på Isabelle ;D, Var en rolig kväll iaf, Sen fick jag skjuts hem så vart det mys i sängen :) 

Lördag - kulturnatten
först var jag och jobbade sen tog jag tåget till Uppsala och var hemma och gjorde mig i ordning. Mötte Natha och Hanna på stan så var vi till Årsta på förfest :), var trevligt det, sen så var vi ut till Åkerlänna, haha. Där var det så himla öde, mitt ute i skogen ;D, men vi hade kul.. 

Hanna försvann även på kvällen med så vi åkte och letade efter henne hur länge som hellst och trodde det hänt något, så vi åkte runt med bilen och letade och var runt och for, men sen när vi kommer tillbaka ligger hon och STORSOVER i sängen. haha. så hade hon stängt in sig, kul :P

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0