I kohagen med Isabelle ;D

Jag och Isabelle tänkte ha lite mys i kohagen utanför oss i Torsdags :), var jätte mysigt till en början, inte ett enda djur i hagen, så ligger vi där och äter Isabelles  kladdiga chockladbollar som hon vart så duktig att baka :)

Sen från ingenstans kommer det värsta flocken med Getter, oj oj oj, vad vi fick panik!
Hade ju inga skor på oss så vi syndade oss att få på oss dom, jag vart så stressad att jag knappt fick på mig dom och vi rusar ut ur hagen skrikandes båda två, haha. Helt sjukt.

 Dom hade mycket större horn än dom här!
Asläskiga var dom..  Usch usch ,

Sen gick vi och la oss på gräset och myste istället. Hur skönt som hellst.
Isabelle i kohagen :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0