Lördag


idag lutar det åt en partykväll med Jossan :)
Får hoppas det dyker upp något roligt då, så får vi se vart vi tar vägen.
Nu lutar det kanske åt gävle. :) Så hoppas det blir kul iaf, hade inte klockan vart så mycket hade man ju kunnat åkt till Uppsala och varit där ;)..

Känner mig allmänt lättretlig idag med, gått och stört mig på saker som hände i veckan.
"jag kommer kunna charma tillbaka dig när vi är mogna för varandra" Hur fan låter det, har precis sagt att jag inte vill höra av dig mera!
haha, ajja,ska inte bry mig för nu har jag startat om på ny kula ;D

You are sooooooo gone!

Kommentarer
Postat av: P

haha, coolt där natha!

2008-09-27 @ 20:10:46
Postat av: Madii

men sköön inställning nathaliaaa;)

2008-09-28 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0