Med Jossan i Uppsala :)

Nu har man Josse här i Uppsala så sitter vi på mitt rum och myser och lyssnar på musik. Ska förbereda oss för party snart med :).  

Igår:
Vi tog det lugnt och var på stan, åt på Max och sen gick vi och mötte David så handlade vi lite gottis sen tog vi ett skumbad och senare kom David så kollade film. Själv somnade jag och kommer inte ihåg mycket från filmen :P haha men den var säkert blir bra ändå..

Idag: Har varit lite shopping på stan och så har Josse färgat mitt hår. :) Ska väl börja göra oss i ordning för party strax med .. Hoppas det blir roligt, men det tror jag nog.
Ska ut med Nathalie sen tror jag att Hanna och Dessan ska med också :) Så blir säkert roligt det.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0