Onsdag

Idag åker jag hem till Sandvikn eftersom jag har studiedag imån och på fredag. :D Skööönt.

Så idag när jag kommer hem ska jag vara lite hurtbulle och gå ut och gå med Josse, :) Blir mysmys och träffa den puman
igen :) ..!

Sen ser min veckoplanering ut så här:
Torsdag : Slappa och ev. plugga lite under dagen medans alla är i skolan hemma.. :S
Fredag: Vara med Josse i skolan, jobba och träffa Therese ;D
Lördag: Pary med damerna är det tänkt :)
Söndag: Ja, då är det tåget mot Uppsala igen :)

men händer det något annat är jag ju alltid villig att ändra schemat ;) haha
Men har ju en massa massa läxor, prov och förhör som jag skulle behöva bli klara med. Känns ju inte som det roligaste om jag ska vara ärlig ;)

Puss!

Lilla sandviken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0