Sjukling :S

Idag har jag legat i sängen hela dagen, mys mys, huvudet dunkar och har typ inte fått i mig någon mat heller :P
Så ligger jag och kollar på Kung fu Panda, min nya favvo det ;P haha

Sen ska jag läsa ut min svenska bok som jag inte fattar något av, skit drygt så har jag Psyko-läxa med. :P haha. Så ska väl se till att göra det nu så jag får det gjort, pluss att jag har en redovisning i morgon som jag har alla saker i skolan till så kommer inte kunna läsa på inför det heller så kommer väl inte gå något vidare kan jag tänka mig..

Men som tur var fick jag ju låna mn rumskompis dator så jag har ju något jag kan sysselsätta mig med tills hon kommer hem ;D

Ajja, kanske skriver lite mera senare, ska väl börja med pluggandet nu istället och försöka få något vettigt gjort :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0