Skolan

Nu sitter man här i skolan igen. Håller på med turistattraktioner, :S Det finns ju roligare saker att hålla på med iaf. ;D
Men men. 
I dag ska kjag nog träffa David lite efter skolan, :) Får se vad som hittas på, sen på kvällen ska jag träffa Isabelle. Kolla en film och mysa lite. :) Blir roligt det.



Sen får vi väl se vad som händer. Händer ju inte allt för mycket under skoldagarna, men i helgen blir det duddelfest, 
fredag är det ju insparken i Sandviken, :) ska man ut med sandviksbrudarna och ha skoj, men tänker inte släsa pengar på att gå in. haha. Det känns bara onördigt tycker jag. 
sen på Lördag är det kulturnatten här så då ska jag vara med Evelina och festa och ha skoj :) 

Så ska jag träffa Josse, :) haha. (ovanligt) 
Puss!

Kommentarer
Postat av: josssssss

hahah nej det är inte ovanligt! men hallå?!?!?!?? vaddå, jag kanske MÅSTE träffa dig ofta för att överleva i denna värld!?? HAHHAHH nejdå, så allvarligt är det inte ;D

pussssssssssss

2008-09-14 @ 20:37:25
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0