Uppsala :)

I veckan har det inte hänt mycket. Har varit med David igår, så hjälpte han mig att fixa cyklen. :) TACK!, så nu kan jag andävda den iaf, sen har jag varit med Isabelle och ätit Mc donallds. Var för lata för att laga mat så tog en promenad ner mot stan och åt lite och gick hem sen och kollade film :)

Och i helgen kommer Josefine, då blir det förhoppningsvis party och shopping. :) Kanske tar en tur till sthlm, har inte bestämt riktigt än. men det går tåg hela tiden så blir väl en inpuls kanske om vi åker.
Känns som att man behöver byta ut garderoben lite nu inför höst och vinter. Sen är det ju alltid lika kul att handla kläder fast man inte behöver några, om inte roligare?..

Igår hade vi även första lektionen inställd så fick sitta i skolan i 2 timmar och vänta på den andra, och självklart blev det lika idag då!, Lärarna är sjuka så nu väntar jag på en lektion så man kan få gå hem någon gång.
Mathilda ligger här i soffan bredvid mig och STORSOVER, snark snark låter det. hihi Gulligt.


Tuvärr har jag inte några roliga bilder här på skolans dator. Så får lägga in bilder en annan gång (som vanligt) haha.



Här håller jag till nu iaf, min lilla skola ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0