18/8

idag är jag hemma hos robin där jag har spenderat mest tid hela sommaren, och vilken SKIT sommar det har varit. vart är de fina vädret?!
Imån är de dags att åka ner till uppsala med och så börjar ju skolan, inte alls för frestande lär jag säga. Isabelle är redan där nere så får se hur vårat rum ser ut sen då. :) ska mublera och äta lite gott imån när jag kommer. mysmys!
Sen ska vi dela lägenhet med en kille med, haha. får se ur de går ;) . men ska väl funka det med. :)

Robin den lilla sociala har ju fått sin dator idag med, så den håller han på bygger ihop nu. och så sur han kommer vara sen när de inte kommer funka. jag kommer väl få mig ett gott skratt iaf.
ska hem till mig sen iaf, och sova sen in till gävle imån, tidigt :S usch!.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0