:)

I veckan har de inte hänt något speciellt, har varit sjuk i onsdags och är fortfarande bra krasslig men ändå får man ta sig till skolan :S Känns ju förjävligt, haha.
men nu är de äntligen helg och efter den så börjar mitt lov :) Men tyvärr så måste jag väl plugga en massa då med, har saker som ska vara klara precis efter lovet så det känns ju inte kul om man säger så :/
Sen är de ju alla hjärtans dag imån med :) Ska man hem till Robin och mysa lite :) Skulle laga mat hos han och ta det lugnt :) Får se om det händer nått annat kul, men så ser inte planerna ut iaf, Ska jobba med bara, :)
Sen åker man ju snart med, LÄNGTAR så sjukt mycket att lämna kalla sverige nu! :D

( Mitt internet har slutat funka hemma därför har jag inte skrivit på ett bra tag)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0