Lovet. :)

Det här lovet har jag inte gjort något speciellt alls. Legat och såsat i Robins lägenhet typ :) Kollat tv och suttit vid daton ;)
Sen har jag varit med Josse en del. :) Träffat Therese och firat Pappa eftersom han fyllde. Sen har ju sovit och Robin med så man har ju legat och myst på kvällarna iaf. 
 Fredag:
Då vart de en kväll med Josse :) Var ute och åt med henne och Sara, sen åkte vi hem till mig och tog de lugnt, kollade på Let´s Dance och hade en myskväll :) Sen tog jag 12 bussen till Robin och vi gick typ och la oss på en gång men efter många om och men så hamnade vi i soffan eftersom ingen av oss var speciellt trötta. Gick från bussen så man var ju som en fryst pinne när man kom in. hihi. Men där somnade vi till slut iaf, och Robin somnade ju tyvärr först så han låg ju och snarkade, Charmigt? :S Drygt de var, så man låg typ och nöp han i näsan hela tiden hihi. Sen rigde hans sökare 6 på morgonen eftersom han har jour så då lära han åka och jobba, var typ som en död säl vid den tiden hihi. Så jag sov vidare på soffan jag.

Lördag:

Idag var vi på Dragon Gate för att frira min Gammel mormor som fyller 80 :)
Var mysigt, men kallt som satan där inne! Sen fick vi en guidad tour inne där på museet och sånt, och sämsta guden någonsin tror jag :P Så ointressant och tråkigt kunde de inte bli! Sen var de för kallt för att man skulle orka lyssna på han. Sen var maten helt okej iaf, men man trodde det skulle vara bättre när de är så kännt. Buffen var grymt liten iaf :P men smakade helt okej ;)

Men var fint där inne :)

Moffen :)

Pauline och Felicia hittade något dom kunde sysselsätta sig med iaf :P
En gungande båt :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0