Onsdag 4 Februari

Friluftsdag i Kunsberget, vad kan man säga?
Det var riktigt roligt iaf, jag och Angelica sov hos mig så vi kunde få lite sovmorgon och tog oss till Kunsbeget själva. Åkte med Angelica, Viktioria, Therese och Nathalie sen hängde Isabelle med på ett hörn med. Men hon höll till mest i snowparken tror jag. Men vart några åk iaf :)

Och konstigt nog vart jag inte så fryssen som jag trodde jag skulle bli, haha. Och inte ramlade jag en enda gång heller, men jag lyckades åka ner med ena skidan i skogen typ, så jag fasnade i ett dike med ena skidan och sjönk ner i en meters djup lössnö typ :P hahaha, Så angelica fick dra upp mig, hihi.



Jag och Natha i backen. Natha slog en vurpa och så sparkade hon av sig skidorna och gick ner. haha. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0