Sjukan 5 Feb

Idag var morgonen och dagen kaos, HATA SJUKHUS säger jag bara!
Var dit först till kvart över 8 fick jag gå in och ta röngten bilder och sen behövde jag bara göra ultraljud sa dom så jag skulle komma tillbaka till 1 så jag gjorde det och när dom var klar med det så fick jag reda på att jag har någon inflamaion på njuarna och den högra är vidkad och vad som menas med det har jag ingenarning. Men då fick jag gå ner på röntgen igen och ta nya bilder och så hade ju bedövningen gått ur armen då men så jag tokvägrade ju att göra med kontrast medel så jag lär ju komma tillbaka sen och göra klart resten. Hihi. Usch usch!
Hoppas Robin kan följa med då ialla fall, ;P Mina föräldrara har ju tröttnat på att jag kaosar på sjukhuset nu så dom villju inte följa med mig nå mer säger dom, HAHAHA!

Och den goda nyheten är ju att jag lämnar sverige den 27 februari nu och åker till florida/ miami och är där 2 nätter sen åker jag på kryssningen som går därifrån i södra karibien. Så kommer åka runt på lite småöar och mysa :) Ska bli riktigt kul! Men jag fattar inte hur man ska få tag på pengar till allt bara, måste jobba mer nu känner jag. För ska till skottland vecka 14 med :) och de är bara 2 veckors mellan rum från att jag kommer hem så, nån som har nå tipps hur man skaffa snabba pengar kanske ? :P

BABY BABY come to sweden on youre world tour! :D man kan ju alltid hoppas ;D hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0