29 Januari 2009

Idag var det ännu en skoldag, Mathilda sov kvar här i natt och det vart ju ganska sent så vi var för trötta för att gå upp och missade därför matten. hihi. Busigt . ;)
Men vi kom ju lagom till Turismprovet iaf :P men lilla Angel var ju inte där så, den lilla sjuklingen satt och smsa lite svar till mig. hihi, var ju grymt bra tkr jag då ;P

Sen tog vi oss en promenix hem efter skolan med. Kännde ju mig ganska duktig då iaf, men ska börja gå på morgonen med så fort snön smälter, tar ju lika lång till att gå som att åka buss typ, så man behöver ju inte gå upp tidigare heller så det är skönt :)

Sen nu när jag kom hem har jag städat lite, ska packa snart och börja läsa en bok på engelska så jag kommer igång med den med tänkte jag. Ska lägga mig i badet och läsa för jag brukar ju alltid lyckas att somna så fort jag börjar läsa, sen kan man ju läsa på tåget imån med. Ska ju åka hem :)
Men mamma sticker ju till Enköping hon så hinner väl inte träffa henne säkert.. Men pappa ska jag till iaf, har inte träffat han på typ en månad nu. Känns lite långt faktiskt, men helgerna när man kommer hem går ju så fort och så ska man hinna med så himla mycket.. Farmor vill att jag ska komma, så vill jag träffa Lisa och Lukas med som jag inte gjort på hur länge som hellst.. Sen har jag lovat att träffa BABY  på lördag kväll med. Hur ska man hinna? För jag har så sjukt mycket att plugga med som jag måste ta itu med. Känns hemskt, är bara stress hela tiden.


GosiGos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0