Something.

Ikväll blir det en ovanligt lugn kväll (om de inte kommer upp något annat.)
Blir nog en film, lite plugg och kanske nått gott? är sugen på att gå ut och knäppa lite kort med, vilket snökaos de är, vart ju chockad när man kom hem hit. Usch, de tycker jag INTE om! Längtar så mycket efter sommaren nu känner jag, skulle vara så skönt, ligga på stranden, sommarlov, solen skiner och så bränner de lite härligt på huden. Det är ju inte helt fel lär jag säga ;)

Var förbi hos pappsen med, första gången på 1 månad :) Vart en kortis de med, åt lite mat med han och Cassandra sen skulle Mian ha tjejkväll så då vart pappsen utslängd och jag och Cassi gick upp till mamma :) hihi
Kul och ha det, kanske ska ha det jag snart med, bara vara lite tjejer och mysa lite och så? Det var ju ett tag sen lär jag säga. I alla fall här med Sandvikstjejerna. Någon som är sugen ? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0