Tjejkväll 28/1 2009

Igår vaknade jag av att någon ringer och skriker på mig i telefon, kanske inte den roligaste väckningen? Arg som satan var jag iaf.. Kändes inge kul alls när man inte ens gjort något..
men men.

Sen i skolan hände det väl inget speciellt, som vanligt. Var en helt vanlig skoldag, den kortaste med så det var ju skönt :)

Och på kvällen var det tjejkväll med Angelica och Mathilda, så mysigt så. :)
Vi gjorde lite tacopaj och köpte chips och snacka massa skit, pluggade lite till turismprovet med som vi hade idag.
Satt uppe till 1 nästan och snackade massa skit :) Var jätte trevligt, så det lär i ta igen tycker jag :P

Tyvärr vart det ju inge ikea igår heller. skulle dit och köpa lite småsaker :) men men.. det blev ju inte av.

Sen det bästa till sist:
Michael Jackson kommer till london och spelar, dit ska jag iaf! Måste bara ha tig i en biljett sen drar jag :D men dom är ju inte släppta än, hoppas han kommer någonstans närmare då åker jag dit ist, men jag ska se han en gång i mitt liv iaf, så är de bara :D
Tänk om han kommer till Sverige typ, skulle dö om och om igen då jag !!
Johans komentar var ju så rolig med,
- asså vad är det med dig och Michael egentligen?
- nämen vaddå? det är väl inget?
- men du är ju typ galen i han.. :P
- nähä? det menar du inte ? ;D

haha, var lite kul ändå ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0