22 Januari

I natt hade jag nattbesök av min lilla angel, :) mysmys, men hon stack ju iväg till Särna idag ;/

Sen lär jag ju bara säga att det lutar till en västindien kryssning nu i Karibien den 26 februari :D Hoppas hoppas!! Kommer ju bli en upplevelse iaf. :) Sen åka på världens största kryssningsfartyg ;D, hur kul blir inte de, det är ju bara synd att det är alcoholgräns på 20 i USA : / AJ AJ AJ !!

Sen kommer ju min BABY , Josse på lördag. :D Mysa med lilla stumpan i uppis var ju ett tag sen,och hoppas att du ska med på party sen.
Är ju en 18års fest  på G med :) Bå blire party med Isabelle och Sofia och förhoppningsvis Josse :)
Kommer bli stort, han hade typ bjudit 75 pers så måste ju bli roligt tycker man :D
Sen äre ju första gången man festar med Isabelle i Uppis med :D SÅÅÅ KUUULLLL VIIII SKAA HAA !!
Förhoppningsvis så kommer David och Veronica med :) Så blir ju lite sandviksbrudar iaf . :D

Sen äre ju skottland vecka 14 med :D Då blir de klassresa med whiskyprovning . HAHA!! usch ;D

Pusspuss

come to me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0