Business Trip, Torsdag

Igår jobbade jag på morgonen, från 7 - 12. Gick riktigt bra, vi var 3st + 1 praktikant och hade 120 gäster. Var jätte skönt, vid halv elva var vi typ klara med disk och preppning av frulle så vart brist på saker att göra även då, så självklart fick jag putsa bestik - som om jag inte puttsat alla dom senare gångerna jag varit på jobbet, USCH! :P

Efter jobbet vid 12 så gick jag till stationen och mötte Nathalie och Angelica. Så hoppade vi på tåget mot gävle för att göra våran illa affärsresa till Sandviken. Vi var och träffade Jörgen först och hade ett litet möte, haha han ska vara våran rådgivare i företaget. Och jag är diriktör haha, den ni ;) ! Sen gick vi på dollar och handlade sakler vi behöver. Den affären är faktiskt riktigt bra ibland lär jag säga. Handlade alla småsaker vi behöver och sånt. var riktigt bra. Sen åt vi på Mc donalds och sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi till Owes och fortsatte att handla, och där vart det en hel del. kom ut med 3 kassar + 10 ljusfat. haha. Vart rikigt bra. :)
Så nu kan vi sätta igång att pyssla sen. !

Det är ju även stora träffen i Sandviken nu i helgen fick jag veta. :) Kanske man ska gå ner och kika på det ? :)
Kanske man kan hitta nått kul, och som tur är behöver jag inte vara pippi i år ;) haha

Även att jag är ledig nu! Så himla skönt.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0