1 arbetsdagen



Idag var vi i den här resturangen ( på bilden) som heter TB Grillroom. Var trevlig personal och så, så vi fick en bra dag tycker jag :) Men var dock inte så mycket folk så fanns inte så himla mycket att göra. Vi fick typ bara plocka disk, pusta bestik och vika servetter sen fick jag vara med uppe i konferansen lite medans Natha blev kvar där nere :)

Sen har vi skrivit schema idag med för dom 2 första veckorna. Så är skönt de iaf, den här veckan börjar vi kl 11 och slutar vi 6 så har det rätt skönt iaf :) Sovmorgon ;) haha.

Sen fick vi vara lediga söndag, måndag och tisdag så då blire party på söndag skulle jag tro som är den dagen då personalen festar :) Ska vi gå på HC skulle jag tro :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0