alla hjärtans

Idag har jag och Robin varit tillsammans i 3 och ett half år och så är det alla hjärtans dag men vart är mitt lilla hjärta då?..

Igår hade jag och Natha en kanon kväll på HC, träffade några vi jobbade med där så var vi med dom, sen gick vi till sporten och efterfesta en liten stund innan vi gick hem.
Innan HC gick vi på kalas och åt och drack lite så kom våran hovmästare haha, var ju lite roligt när man sitter där lite smålullig och så, men de verkar inte som att hon brydde sig speciellt. Hon hade shotta tequila innan med så.

Får se vad som händer ikväll - de är ju personalfest på HC så får se om vi ska gå dit eller om man blir hemma, känner mig ganska seg så får väl se ..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0