Första dagen i sälen - party !

Igår kom jag och Natha upp till sälen i 5 tiden och åkte från sandviken halv elva. Vilken tid de tog!
Vi träffade först våran handledare, Calle, jätte trevlig var han ! :) Så visade han vi vårat rum och lite runt om här på högfjället. Sen sa han att vi skulle få vara lediga imån, varför vet jag inte, och så fick vi en inbjudan till en rock fest för personal. (Josse du skulle vart där ;) )
Jätte kul hade vi, lite pinsamt i början bara när man inte kände någon och när vi kom så var inte ens Calle där - känndes ju jätte bra med när man uppfattade att det var en födelsedags fest för 3 kockar.. Var lite pinsamt kan jag säga.
Efter vi varit där så drog vi till HC och festade vidare och vi var väl hemma vid 3 någon gång. Skulle ha varit på efterfest i sporten ( där alla anställda bor) men det orkade vi inte så vi gick och åt macka och sen var de god natt ! :)

Kom även på att jag glömt min kamerasladd i uppsala så får se om jag kan lösa det och få in lite bilder men annars kommer de väl om 2 månader ;) haha

Puss !

Kommentarer
Postat av: den bästa personen du vet i världen! :)

jaaa det skulle jag! haha. mendu! bra jobb med bloggen!! keep up the good work!

2010-02-12 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0