jobba jobba jobba..

idag har jag jobbat från elva till 4 och sen ska jag tillbaka till 7 och jobba kvällspass, 200 pers och 3 servis. Känns som att det kommer gå åt pipan lär jag säga men men.. helt slut är jag med eftersom vi hade 17 st danskar på lunchen och alla vet ju hur dom dricker.. klockan halv 1 kom dom för att äta och då kunde dom knappt stå, och dom hade inte ens gårr vid 4 när jag gick. och dom är här på konferans. men det roliga var när man får se 2 gubbar bryta arm tills båda trillar av stolarna och hamnar på golvet. och ändå fortsätter dom med jägershots och öl. Så roligt har man på konferans. och sen var de en dam som knappt kunde gå när hon kom och när hon får sin mat så lutar hon sig lite åt sidan och vipps, så var hon också på golvet..
ÖL ÖL ÖL, JÄGER JÄGER JÄGER det var de enda dom sa och inte förstod dom att vi stänger lunchen vid klockan 2 och på slutet så slutade vi att servera dom och då gick hälften vidare till baren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0