Igår.

Igår var jag först hos mormor och morfar och kolla när dom höll på bygga runt poolen eftersom att den redan är klar. 1 vecka tog det för dom att få upp en pool. haha. helt sjukt. Så Pauline invigde poolen med första doppet igår :)  Det ser ju inte lite härligt ut! . men jag höll mig ändå på det torra och satt och sola hela dagen.

Sen på kvällen var jág ut med pappa, farmor och Cassandra och åt i gävle :) mysmys.
Och då var der ju crusing med så då åkte jag hem och hämtade pengar så kom Johan till mig så åkte vi med mamma och Peter in till gävle igen. haha. vart bara fram och tillbaka typ.

Tog halv 12 bussen hem, missade den som gick tidigare tråkigt nog för det var inte ett dugg roligt där inne. haha.

Sen har jag ju värsta roliga nyheten. Haha, tycker jag iaf.
NU HAR JAG LÄGENHET I UPPSALA :D haha. Julia ringde mig i fredags och sa att hon hittat en lägenhet så ska ner idag och skriva kontrakt.. :D :D Så skönt, nu slipper jag tillsyn till nästa år! :D BIG SMILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0