Måndag

Kom hem från skolan för ett tag sen. Ska plugga lite nu hade jag tänkt och äta något lite senare, sen ska jag träffa David :) .. Ska bli kul de, var ju ett tag sen.

Helgen..
Fredags så var jag på student skivan i sandviken med Josse och tjejerna :) var kul de. Åkte från hofors så jag var där till tolv sen så mötte jag Josse och dom vid posen så gick vi till Lobby, efter det vart de fyllemat på donken och jag tog bussen tio i 3 till hofors och åkte hem till robin :)

På lördan låg vi 2 som 2 döda fiskar hela dagen innan vi åkte till Rickard och Tille och grilla :) Mys de, så söt unge!

Sen på söndagen så var de ju dags att dra sig till Uppsala så mötte Isabelle på stationen där så åkte vi :) .
Mysigt vi har de tillsammans här nere, det är något man kommer sakna stort!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0