En helt vanlig söndag

Idag har det inte hänt mycket här i hofors. Jag och Robin har som vanligt "tjockis söndag" och åt kebeb till lunch och så har vi lite snask kvar från gårdagen :) .. Rickard kom som vanligt förbi på kaffe som han nästan alltid gör på söndagar så kanske han skulle ta en titt till kvällen med.

Igår efter vi varit på Ikea åkte vi förbi mormor och morfar där mamma höll hus och så kollade vi lite på bröllopet med dom.. Så fint som jag hade föreställt mig tycker jag inte rikigt att det var. Men var ändå gulligt. Förutom pussen på trappan, såg ut som dom fick en stöt i läpparna när dom pussade varandra haha.

Och jag kan inte heller låta bli att störa mig mer efter mamma sa att Daniel ser ut som han som är tecknad som gör reklamen för Boxer. Inget jag hade tänkt på innan men dom är ju otroligt lika !

Vart grillat igår med sen pysslade vi med allt vi hade köpt till lägenheten :) Blev jätte bra! Nu ska vi bara köpa lite korgar och sånt så vi kan få undan lite saker. Är en hel del saker vi skulle behöva få undan.



Ge tillbaka den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0