filmkväll med brudarna.

Igår var för först och fikade lite hos farmor och fick min studentpresent eftersom hon inte kunde komma till Uppsala när jag tog studenten. Trevligt! Sen kom Josse förbi ett tag och satt med oss. Sen åkte vi och handlade "lite" götta, vart nog lite för mycket tror jag.. 2 chipspåsar, 1 popcorn påse och morötter med dipp på de, plus 2 liter cola. Vi visste väl inte rikigt vad vi var sugna på så var ju lika bra att ladda upp med allt vi kunde hitta så det inte skulle finnas något att bli sugen på sen antar jag.

Sen på kvällen hämtade vi upp Jessica i kungsgården och åkte hem till Hofors och kollade på Dear John. Skit bra film, och tårar blev de här hemma i soffan. Men den är lätt värd att se! Sen efter det muntrade vi upp stämningen lite med full frys, en gammal goding för mig och Josse. Som vi kollade på den filmen i 6-7an någon gång. Och vi kommer fortfarande ihåg alla citat och avsnitt vi tyckte om, Och som vi skrattade. Den filmen är något extra!
Egentligen är det ju sjukt dålig humor så de finns inte, men kul är de.



Josse övertalade även mig om att Dear John-boken skulle vara rikigt bra så funderar på om man ska läsa den kanske?

Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0