I söndags...

Då var de dags att flytta hem. Usch, Jag och Isabelle har städat och packat i 2 dagar nu och fy vad tråkigt de är, och inte minst sagt sorgligt. Har haft ett underbart år tillsammans med dig stumpan och 3 underbara år här i uppsala. Känns PISS att man ska bo hemma nu, men som de ser ut kommer jag troligtvis bo med Robin om de funkar .

Beror ju på lite vart jag får jobb med känner jag. Allt är ju inte klart än. Men jag ska få åka och provjobba nu på högbo qvarn iaf, känns kul. Förutom att jag missar när Cassi slutar 9an, Robins födelsedag och Josses Student!

Men är glad för att man får åka och provjobba med, taskig tajming med tider bara.

Idag, (Tisdag), Ska jag och Robin åka hem till mammsen senare och packa upp och packa med oss lite saker vi tänkt ha här hemma. :)
I helgen ska vi nog också åka och köpa lite smått och gott till lägenheten. :) Ska bli kul det, finns en hel del fint man vill ha ju så får väl se vad kvittot slutar på när man är klar. :S

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0