Quiz och öregrund

Igår var jag med Josse och Jessica först till valbo och shoppade lite, kliade i fingrarna när man kom in. Handlade en del :) Även 2 cykelbyxor hittade jag som stod överst på listan. men fler ska de bli, skulle vilja ha någon rolig färg och mönster :) Ska även ta en titt på nelly idag tänkte jag och kanske beställa lite därifrån om man hittar nått kul, men de gör jag nästan alltid :)

Efter valbo åkte jag hem till hofors och åt och stassade om lite sen åkte jag in och träffade brudarna i stadsparken och drack lite. Hade jätte trevligt innan vi skulle till Steel för at gå på Quiz. Vann en shotsbricka iaf för Jessica var snabbast på att klunka öl. Riktigt god lakriskshots hade dom! :)
Hade en kanonkväll!

Idag var de ju meningen att jag skulle till Öregrund men vart tvungen att planera om för han jag skulle åka med fick andra planer så får ta det en annan gång ist.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0