Sovardags

Nu ligger jag här i sängen med Älsklingen och är inte ett dugg trött.. Men verkar som att han sover redan trots att det gått ca 10 minuter sen vi la oss. Får väl se när han börjar snarka då.
Idag har jag i princip inte gjort något, har tagit de lugnt och lagat lite mat och pysslat lite här hemma. Fixat om bloggen lite har jag också gjort, men får ju aldrig, bokstavligt talat, till de som jag vill. Så ska nog göra ett nytt försök imån om de finns tid.
Ska in till valbo och shoppa lite, är så shoppingsugen så jag kan smälla av, så får väl se om man hittar något kul då.
Ett par cykelbyxor står först på "ska ha" listan iaf. Får hoppas man hittar några fina nu då :)

Ska kolla film nu tänkte jag innan jag somnar så får se om man hittar något kul att se.

God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0